Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Monday, January 18, 2010

Perjalanan yg xdirancang~

ader saper mau ikut aku jln..???kata sahabatku...
wah..mcm best je..~ yok kwn2 kter jln2....kehkehkeh....
lokasi dimana...?? shah alam je..xpela...bley cuci mater..ehemmm....


tepat kol 2..kami bertolak.. pengikut nyer: 
*zqa :organizer
*suha : driver f1..hehehe..
*finaz, qila, pka, : relax saja..dok blkg je..huhu
*zack : penunjuk jln..tp kdg2 sesat gak..adatlah...
naek waja yg telah disewa...thanx ana!
gerak jom..!!!! BISMILLAH.....
ok, kwn2 alert ngn signboard aw..kang sesat lak..
'bek bos!!'



PKNS vs SACC MALL.. tempat yg dituju...waduh..parking kemaen susah...
biase la weekend kne la phm2 ye...
nseb baek rezeki ader..maka..dpt la parking...
firstly,..cr bank la... wet tarak..perut suda lapar...hahahhah
MCD jd sasaran..fuh..lapar wokk....aku hanya mampu bli aiskrim saja...huhu..
next station..: MPH..?? cri ape ea..?? of coz buku..xkan berkebun lak..
hahahahhaah......
sementara tggu org laen shopping..aku ngn sahabat laen masuk gulatis...
nmpk kaen lawa...waduh..mula la berangan...hahaha..klkr jela....


wey..maen bowling jom...???? aku k je..tp xbw stokin r...
xpela..xmen la...cam xsempat..melepas la hajat aku nk maen...waaaaaa.....
xlupe gak..solat asar ye..??pastu..dgr la pertanyaan seorg shbt..
"wey,,bley jamak x..??"( tny soklan yg suda taw jwpn)
mestilah X.!!! bukan jauh pun...hahahahha
tnpa diduga..aku boley lak jmp sepupu kat surau...waduh..dunia ni kecik saja ok...
ape lg..tegur la...da sedara...mengeratkn silaturrahim~ewahhh....
pastu..shopping gak~ sikit2 saja..elaun pun xmsuk lg..xbest lorh!
xpe....sabar ye kwn2...






next station: TASIK...??? adekah berkayak lg..???owh tdk..kngn beb!hahahah
kami lalu saja..coz sgt rmi org n parking xde....
pastu berhenti kat masjid negeri selangor~ solat maghrib disane..
cam xcaye je aku jejak disana...almaklum la...aku ni dok uma je...
hhohoho...b4 dat,,sempat brgmbr~huhuhu..as memory..ntah bler la bley dtg sini lg..
pastu..nk dikater kn rezeki kami..dpt la..mknn free..hohoho..save budjet..kikikiki...
da mlm da~ ape lg..blek la...hohoho...
prjlnn same je mcm pegi td,,just ader sesat sket..tp adatla...bru adventure~hahahaha
smpi nilai..kol 10..
*fuh..mcm xcaye je dpt spend weekend di shah alam ye..
tp mmg best! prjlnn yg xdirncg..maen redah je....
thanx kwn2 bw aku jln2..next time nk poe lg...(muke berharap)
hahahahah....
END






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here