Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Wednesday, July 13, 2011

alpha one for everyone..

Do you know about Alpha one?
.............................
nak tahu? google sendiri.
tapi ni jenis macam terapi utk sihat kan tubuh badan
it's good for those who are sick and have illness,...


apa yang aku mahu bilang..
inilah tempat yang selalu aku bawa nenek ku kesana...
salah satu aktiviti semasa cuti,..
sampai org di kaunter sudah hafal muka ku.
hahahaa....
perkhidmatan ini adalah percuma..tu yg ramai org.
alhamdulillah.. semua warga tua yg pergi ada perubahan..
dengan izin ALLAH lahkan....
so sesiapa yg ada warga tua dirumah.. jemput lah datang ke service alpha one...
xrugi pun menggembirakan hati org tua..
sambil2 mengutip SAHAM ...
*bak kate sepupu aku* hahaa
semoga nenek terus sihat! :)

bicara hati:
-menu petang semalam.. roti jala!! buat sendiri taw.. haha

6 comments:

GrEeN CrYsTaL said...

percuma?mcm mna leh prcuma?servis kerajaan ke?

GrEeN CrYsTaL said...

percuma?mcm mna leh prcuma?servis kerajaan ke?

fynazsya said...

hurm..ni jual mesin sbnrnya.. tapi xnak kena income tax.. buat lah perkhidmtn percuma..

GrEeN CrYsTaL said...

owh..cm 2 ea..nsib baik kt sni x ada..klu ada leh la aku pi tiap2 minggu..hehe...

fynazsya said...

haha.nak pegi ke???bek ajak mak ayah.tu utkorg tua2 kalo ko g memang pelik.haha

GrEeN CrYsTaL said...

owh..pakej utk org tua je ke..hampeh..ingtkn leh nk cuba td..hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here