Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Saturday, October 15, 2011

Saya Jatuh Cinta :)


ehemmm....
saya jatuh cinta......

jatuh cinta pada bunyi ombak...
hahahhaa...
*gila suspen*
mesti korang ingat aku jatuh cinta pada jejaka idaman kan?
owhhh itu belum lagi ye.
aku hanya menyokong hubungan yang halal.
cinta pertamaku hanya untuk suami ku sahaja.
doakan ye citacita aku tercapai. hahahah

ok, berbalik kepada yang asal.
sebebnarnya, aku rasa tenang sangat bila duduk tepi pantai.
angin semulajadi, ombak pasang surut, tengok matahari terbenam,
makkkk oooiiii, romantik bangat! haha..

tapi memang betul kalau dok situ, hilang semua masalah seketika.
sambil menikmati ciptaan Allah..
Subhanallah.. tenang sangat :)
dan selepas ni, kalau sesiape ajak aku pergi pantai..
CONFIRM I SAY YES!!!
haha..
ok itu saja nak cakap.
continue studying :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here