Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Tuesday, June 28, 2011

ladybird & honeybee

rasa teruja pula apabila melihat sesuatu yang sangat kreatif.
ia macam permainan tetapi sebenarnya makanan.
ia juga boleh dibuat cenderahati utk para tetamu pengantin.
cuba teka, apa dia?
mempersembahkan....

binatang ini sudah terlepas dari sangkar kotak itu :)

sangat comel.
terima kasih cik nadhirah atas pemberian anda..
(padahal diri sendiri yg minta.. hehehe)
tak sampai hati nak makan cokelat itu...
duduk baik2 ye dalam locker.. hahaha..

bicara hati:
- alhamdulillah... selesai sudah ganti kelas..lepas ni nak solat istiharah minta petunjuk.
motifnya? tak tahu lagi...
-jum puasa ramai-ramai sempena israk mikraj :)

3 comments:

blogger-yg-tgh-jln2 said...

sangat comel!!!
~sorry,terkomen sebab rse mnde tu sgt comel :)

little daie said...

hee...
jangan lupa bwk melaka balik nnti^_^

fynazsya said...

nad: ada bnda tu ada duduk diam2 dlm locker. xsamapi hati nak makan :)

blogger: mmg cute kn? hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here