Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Sunday, June 5, 2011

macam-macam ada

esok exam fiqh ibadah & munakahat.
standard la kan kalo x habes baca buku. kan ? kan?
menuntut ilmu..mana ade penghujung..( ayat sejukkan hati sebab x baca buku lagi) ;)



hurm, malam ni terpaksa la qada' baca buku.
bekorban ber'fb', ber'blog' lagi.hahhaa... relaxxxx.....
selalu nya asyik membebel sebab bosan, kali ni bebel sebab sgt sibuk.
macam-macam buat dalam satu hari.hahaha
tapi best.. kutip pengalaman, mengeratkan silaturahim dengan kawan-kawan dulu,.

dear my cousin, kak ateh and abg azrul,
congratulation for your wedding,... tema marron.. so sweett...
sampai saya pun dapat tempias sekali..
org dok bertanya saya bila nak kawin,..masalahnya, calon pun tak ada lagi..haha
terserah pada ALLAH sahaja.



dear my friends,..
thanks for everything.. best giler jumpa korang sume.
update cerita la kan! isu semasa kehidupan korang sume...hahaha..
next time, kasi ramai-ramai lagi ..kiter reunion lagi :)
to najlaa, thanks juga sebab jadi tuan rumah utk pertemuaan kami.



p/s: this weekend will be busy weekend also,..
1) menghadiri konvensyen di putrajaya..( makan hotel yg paling best)
2) accounting day! ( dinner, explorace...) hopefully berjalan lancar.. AMIN...

2 comments:

Najlaa 'Aqilah said...

no problem babe!!

sumpah best! thanks a lot for coming! kesian ko, dah la tgh short sem kann. thanks tawww!!

fynazsya said...

hehe. you are welcome :)
best kot jumpa kawan2 lama. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here