Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Wednesday, June 1, 2011

sudah 2 tahun ia berlalu

assalammualaikum? ade orang tak? kalo ade, mari dengar saya bercerita.. hehe :)

sedar tak sedar sudah dua tahun ia berlalu,...
mengapa? ape sebenarnya terjadi?
tanggal 29mei 2009 (kalau  tak silap la)... secara rasmi menjadi student of tamhidi
ramai yang yang sangat la busy sebab mendaftarkan diri ke sebuah university di nilai,.
usim ye! bukan usm... bukan di pulau pinang tapi di nilai sahaja!...
harap maklum,..dont confius!

datang dari jauh dengan niat utk menuntut ilmu,...
segala sepupu sepapat sanak saudara turut konvoi hantar anak juara kampung pergi mendaftar.
(hurm, mereka sebenarnya nak pergi nilai 3 je tuh)..hahah..
alang2 da berjalan,...

TAMHIDI PERAKAUNAN DAN MUAMALAT.
itu lah kos saya! masa pengajian ialah setahun sahaja.
berkat kesabaran, ketabahan, onak dan duri..
alahamdulillah selepas itu dapat meneruskan di universiti yang sama juga..
(padahal memang kena masuk usim juga pun,.xboleh lari..)
dalam kos ijazah sarjana muda perakaunan dengan kepujian.

pengalaman semasa di tamhidi?
sangat lah banyak. yelah kan..muda2 da rasa dok suasana universiti..
hahahaa....
terima kasih buat teman2 sekalian.
kerana sudi berkawan dengan saya... yelah, diri ni, tak kaya tak lawa pun.
setakat nak bagi korg gelak2 tu boleh la.. hehee....
terlalu banyak kenangan dengan kamu semua.
ia membuatkan diri ini semakin matang!

now, lets focus to degree in accounting. we have our own aim there.
lets do together! fighting for future.
chaiyokkkk.....



main idea: tetibe teringat time daftar dulu bila tgk adik2 tamhidi daftar hari ni.. selamat jadi warga usim.

tomorrow,  i will back to hometown. i'm coming come............... yeayyy !

2 comments:

little daie said...

yeah! membuat diri lebih matang fynaz...

moga kita pelajari dari yg lepas^_^

fynazsya said...

nad: experience is the best teacher, right? huhu..
INSYAALLAH,.. amek iktibar perkara yg lalu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here