Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Wednesday, June 27, 2012

a BIG thanks to u!

alhamdulillah!
legaaaaaaaaaaaaaaa weh!
dah habes exam.....
yehaaaaaaaaaaaaaa...!

thanks to all my friends.. kamsahamida...
terima kasih sebab ajar saya! terima kasih sebab ingatkn saya belajar
terima kasih sebab bagi saya semangat! terima kasih sudi kongsi ilmu dengan saya..
berapa banyak terima kasih..apedaaaa.. hahaa

terima kasih juga untuk WUS 4550, CCE XXXX (lupe la..), limo purple a.k.a bus dan lain-lain lagi...
sepanjang semester memudahkan perjalanan saya ke kampus
hanya ALLAH dapat membalas jasa awak.. semoga dibalas dengan syurga kelak.

terima kasih kepada pensyarah2 juga....
bagi ilmu pada kami.
semoga mereka dilembutkan hati untuk bagi kami lulus dengan cemerlang..

so, what the next plan?
......................................................

nanti2 lah fikir. hahaha
jangan lupa doa kejayaan kita bersama ye kawan2. hehehe

okbye.
mood: legaaa noh!....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here