Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Sunday, June 10, 2012

Ku Mohon KeberkatanMU

Ya ALLAH, aku mohon keberkatanMU..
ku tahu usahaku yang tak seberapa. namun aku memohon keberkatanMU untuk peroleh kejayaan dunia akhirat.
Ya ALLAH, aku mohon keberkatanMU,
untuk menjawab soalan dengan tenang, semoga apa yang aku baca walaupun sedikit, tapi ingat sampai bila-bila dan bukan untuk exam semata.
Ya ALLAH aku juga mahu mohon keberkatanMU,
lindungilah kami dari segala malapetaka, permudahkanlah urusan kami, permudahkan urusan penandaan kertas kami juga, semoga pemeriksa terbuka hati untuk menerima jawapan kami.

saya nak Deen's List untuk agama saya, ISLAM,tunaikan fardu ain...
saya nak Dean's List untuk diri sendiri, keluarga, dan jadi contoh kepada adik-adik... AMIN...

Selamat berjuang sahabatku, semoga ALLAH memberkatimu, kenangan indah bersamamu, tak kan ku biar hilang selalu......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here