Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Saturday, May 26, 2012

Jika itu takdirku, aku redha menerimanya.



2 minggu lagi dia akan datang..
berdebar rasenya...dup dap dup dap...
kalaulah ade mesin dengar denyutan ini,,, for sure semua orang lari.. macam tsunami plak rasenya..
(eh tapi kenapa dalam tv, bila orang sakit jantung ade je mesin bantu,hahahahha*pengaruh tv je banyak ni*..)

ok, back to basic...
persiapan bagaimana? iman sihat? hati ok? fikiran ni asyik fikirkan dia je,, tak tenang lah..
sampai demam-selsema bagai sebab melayan urusan ini.. rasa macam dah tak larat, nak cuti sekolah.. sob sob sob......

YA ALLAH, bantuilah hambamu ini.. permudahkanlah urusan kami... Seseungguhnya kami berserah kepadaMU setelah kami penat berusaha demi kejayaan untuk keluargaku, agamaku, umatku, dan lain-lain lagi.

Final is just around the corner.....counting days...



Jika takdirmu menguji nikmat sihatku ini sebelum peperiksaan, aku redha.. semoga aku kuat menerimanya..

strrive for deen list and dean list. AMIN......................

P/S: hah! jangan fikir bukan2 ye.. aku belum nak kawen lagi.. mentang2 musim cuti sekolah, time baik punya nak kawen... ingat aku nak kawen ye... belum lagi sampai seru.. study must come first ok! final feverrrrr.. lalalaallaallalalaal



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here