Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Sunday, September 11, 2011

Back to basic ~

assalammualaikum.
harap-harap semua sihat belaka. Wajib sihat sebab ape? Ape?? Cuba teka? Dah cuti lama-lama, terlebih sihat lah kan.
For sure!! Cuti panjang ape yang korang dapat? aku? waaa.. macam-macam woe.. nak sebut satu-satu alamatnya boleh jadi novel.
.


So, semester baru, azam baru!!! harap-harap ada peningkatan. Tak moh turun noe... mantain pun ok juga.
Nak dengar cerita pasal kolej kediaman baru aku tak? tapi aku malas nak cerita sebab benda selalu berubah. Harap-harap semua boleh terima kekurangan diri masing-masing. Memang susah tapi tak salahkan.

Disini, nak minta maaf ye sepanjang aku ber blogger.. bulan syawalkan bulan bermaafan. yeayy~
belajar rajin-rajin ye kawan-kawan...
aku dah ketandusan idea.......
...............................
jumpa lagi~

*selepas ini, mungkin dah tak selalu update sebab nak fokus belajar. hehe( ayat bajet) haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here