Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Thursday, July 7, 2011

berakhir di McD

berakhir sebuah pertemuan di McD..
setelah hampir 7 bulan kita bersama sebagai teman sebilik...
terlalu banyak kenangan yang di kongsi..
suka, duka, tangis dan tawa...
semoga pengalaman ini mematangkan kita.

terima kasih sahabat ku,...
semoga kita bertemu di lembaran semester 3...
maafkan andai salah dan silap..
(hasnin naajihah, rohayu, norlie)
*best jadi roomate dgn kalian*
serius x tipu... hehe

utk jiran-jiran sebelah bilik.
terima kasih ye.
maaf lah kalo saya ni selalu buat bising...
almaklum lah.. duk menyanyi..tiap2 hari...

dikala aku kebosanan, kalian ceriakan suasana..
dikala aku kesedihan, kalian memberi sokongan,
dikala aku kegembiraan, kalian tumpang gembira.
alhamdulillah.
thank you so much :)

2 comments:

zqa jasmi said...

saya nak join :(
wuwuwuwwuwuwuwu .

NSAB said...

zqa" tak pe ye.. awak kn da selalu dating ngn saya! hehee
next time ok!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here