Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Friday, July 29, 2011

BANK yang sangat BAGUS!

Jumaat, 28 Julai 2011, 28 syaaban (tarikh dan hari dilihat pada papan tanda bank tabung haji)

Syukur alhamdulillah kerana Allah mempermudahkan segala urusan.
Terima kasih kepada kakak cantik yang menolong aku untuk mempermudahkan urusan nenek aku nak keluarkan duit pencen. yeay!! hari ini nenek kaya.. 50-50 ye,. hahaa... Untuk abang kaunter yang kacak, syukran jazilan kerana mencepatkan pengeluaran duit nenek. Hari ini nenek tak payah jalan banyak sangat sebab pekerja bank yang aktif menolong!

"Borang mengkreditkan wang untuk masukkan duit." loading sebentar..kenapa ia kredit? owhh... ok faham. sudah ingat kembali apa yang dipelajari. Adui, macam mana nak kerja Finaz oiii..benda senang pun tak boleh faham.. Otak lambat bertindak balas sebab dalam mood cuti. :)

ini bukan pasukan harimau malaya, tapi MAYBANK
"Maybank, kami datang membantu orang dalam kesusahan..sayy Maybank..yeayy!!" *irama lagu wonderpets..

Diakhiri perkhidmatan dengan ucapan terima kasih, ucapan Selamat menyambut Ramadhan. AS salam...
*sejuk hati ini* haha



Seterusnya aku pergi ke bank tabung haji pula untuk sesi penyimpanan wang. Sekiranya ingin memasukkan duit tunai dan cek secara serentak, tolong gunakan borang yang berlainan. *Take noted*
Pengeluaran wang memerlukan cop jari. Pekerja wanita itu ingin mengambil cap jari pakcik lalu memakai sarung tangan sebab untuk mengelakkan sentuhan antara bukan muhrim. GOOD ATTITUDE. Bank yang sunyi itu hanya kedengaran alunan AlQuran sahaja.



Keep it up your GOOD ATTITUDE. Kita mempermudahkan urusan orang, InsyaALLAH Dia akan mempermudahkan urusan kita. Give and Take!!

2 comments:

little daie said...

lepas cop tgn, kena salam ke?

hee...mempelajari sesuatu^_^

NSAB said...

awak,xkena slm pun..tapi bila nak amek cap cri pelanggan terus orang dekat kaunter pki glove utk elak sentuhan dengan pakcik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here