Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Saturday, January 28, 2012

Saya mahu IM juga ^.^

alhamdulillah, dan benarlah janji ALLAH,

"(Lazimnya) perempuan-perempuan yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki yang jahat, dan lelaki-lelaki yang jahat untuk perempuan-perempuan yang jahat; dan (sebaliknya) perempuan-perempuan yang baik untuk lelaki-lelaki yang baik, dan lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik. Mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) yang dikatakan oleh orang-orang (yang jahat); mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan yang mulia."  (Surah An-Nuur, 27)




untuk pengetahuan semua, aku baru sahaja menghadiri majlis walimatulurus IMAM MUDA ARAN dan pasangannya, LINDA.
Jangan tak percaya aku dapat pergi wedding artis kaww~
hahahha. macam mana boleh terjadi? Linda ini orang Merlimau ye. so, kami ni kire sekampung lah.

Bertemakan unggu pink, comel aje mereka berdua..
Kalau tuah ayam nampak dikaki, Tuah manusia tiada siapa yang tahu selain ALLAH sahaja.

so, Semoga berkekalan hingga ke akhirnya,.. you all so sweet!
No picture had taken, tak sempat lah! nanti google sendiri ajelah! hehhe

psssstttt: aku mahu imam muda juga. haha. by the way, the one of the guys wearing baju melayu silver is so cute. maybe adik IM ARAN. hehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here