Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Friday, January 27, 2012

Ehem, Wajah baru?

assalammualaikum,....



eh, wajah baru? hahaha.. inilah hasil ketika cuti yang tiada kerja!
tadaaaaaaaaaaaaaaa....

blog berwajah baru sempena tahun baru.. hangat tahun baru lagi, sebab bulan januari belum habis lagi..
ok, semakin semangat untuk menulis.. menulis untuk menceritakan apa yang telah berlaku, menulis apa yang belum berlaku, dan mengharapkan sesuatu yang baik....
dan yang paling penting hikmah dari setiap yang berlaku..

aku  tak pandai untuk mengarang cerita, tapi aku suka membaca...
dan ape yang aku boleh buat, aku lihat, aku tulis.....
dan ia berlaku secara pantas...

perkongsian cerita amat penting sebab manusia melalui pengalaman yang berbeza..
"people is unique"
so, we learn together from our experience.....
ok guys,,, its zohor.... lets pray!
to be continued~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here