Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Tuesday, January 24, 2012

Jika aku jatuh hati....

11.16 malam, Selasa.
assalammualaikum, hye geng!
ketika anda membaca post ini, hendaklah sama-sama mengangkat tangan seperti membaca doa. :)

Bismillahhirahmanirrahim,..
Wahai Maha Penyayang,
Jika aku jatuh cinta ..benihkanlah cintaku kepada seseorang yang melabuhkan cintanya kepada-Mu agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu.

Wahai Maha Penyayang,
Jika aku jatuh cinta, ..jagalah cintaku kepadanya agar tidak melebihi cintaku epada-Mu.

Wahai Maha Penyayang
Jika aku jatuh hati..izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut kepada-Mu agar aku tidak jatuh dalam jurang cinta-Mu.

Wahai Maha Penyayang,
Jika aku jatuh hati.... jagalah hatiku kepadanya agar tidak berpaling selain kepada-Mu

Wahai Maha Penyayang,
Jika aku rindu ..jagalah rinduku kepadanya agar tidak lalai aku rindukan syurga-Mu.

Wahai Maha Penyayang
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di seperti malam terakhir-Mu

Wahai MahaPenyayang
Jika aku jatuh hati kepada kekasih-Mu.. jangan biarkan aku terlatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Wahai Maha Penyayang,
halalkan aku merindui kekasih-Mu jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku kepada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu......

psssstttt: doa ini sumber inspirasi dari majalah, niat dihati hanya sekadar pekongsian.
semoga ia membantu kita untuk mendapatkan cinta manusia dan cinta Allah,.
InsyaAllah...
cinta pertamaku dan terakhir akan ku beri kepada insan bergelar suami sahaja . hahaa. :)
so, tak kahwin lagi, tadelah cintanya sekarang.. heheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here