Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Tuesday, July 3, 2012

Berjimba

pagi yang gelap, kini sudah terang.....
aku adikmu, dan engkau abang..
lalallalalala.

assalammualaikum! hye semua! rindu aku x? mesti rindu kan..kan? kan?*cepat mengaku* hahah

ok, cuti dah mula, so tak sure nak buat ape? masih samar-samar lagi..
hurm, husya2 la laptop ni sambil tengok gambar-gambar semester lepas (macam dah lama berlalu pulak kan..)

berjimba?
abatu? google sat yee...
j.i.m.b.a = berfoya-foya/ bersuka ria..

makanya, sebelum tutup tirai semester 4 hari tu, adelah juga buat makan-makan dengan kawan-kawan..
lepak2 sama2..telah, lepas ni dah cuti 2bulan..for sure rindu nak gelak same2, gosip same2..
hahahaha




ni aje yang join.. yg lain sume dah balik ke kg halaman. huhu


anak2 sabah lagi.. rambutan tu aku yg petik, fresh dari rumah! huhu


bajet mcm eifel tower belakang tuh! huhuh


zaman kecik2 xmerasa benda alah ni dulu...

in front of suppa doppa! 

whatever it is, friendship forever..love until jannah ok!
ketawa korang memang buat aku rindu sampai bila2! huhuhu
*mana yang takde dalam ni, jgn sedeh, nanti jumpa semester depan okeh!
lap hingus tu.. dah xcomel dah. heee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here