Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Friday, August 19, 2011

Kupon Raya!

Salam... Apa khabar semua? Macam mana ramadhan? Ok? *sudah macam segmen ramadhan pula..credit to : chester* hahaha..
ok, sekarang nak buat lontaran idea yang mungkin akan diterima atau di tolak. haha.. Sebelum itu, tengok tajuk dulu. Jangan salah faham,.. Bukan empunya blog ini nak bagi kupon raya ye sedangkan aku pun dapat kupon dari orang. haha... kupon ape? kupon berbuka puasa di bulan ramadhan di hotel. wooowww.. kelas gituuu ko jahh(macam iklan ribena lah pulak) kehkehkeh...

Tadi punyalah panjang beratur dekat bank semata nak tukar duit raya. Makk oiiiii... Sabar jela~ pesanan buat orang yang ada kat bank tadi : aku bukan tukang bagi duit raya ye sebab tak cukup umur lagi dan tanam anggur nak bagi duit tapi hanya MENERIMA duit raya saja.. Motif pesanan? sebab aku rasa aku lah yang paling muda beratur disitu, lain semua warga pencen je. Yelah, nak bagi duit raya kat cucu-cucu. hahaha..

Bila tengah tunggu giliran tu, rasa macam nak buat pembaharuan je. apa kata tahun ini kita bagi kupon raya? kan best. tak payah susah-susah pergi bank lagi. Buat lah kupon makan kat restoran ke, shopping ke..dll...
Yess! my turn! akhirnya penantian yang di tunggu-tunggu.. tapi malangnya,pertukaran duit ada limit... waaa.... terpaksa pergi bank lagi.. Saje nak bagi aku kerja ni.. Redha jela...:) Jadi, aku sarankan, marilah datang raya ke kampung aku sebab orang kampung banyak tukar duit raya. kalau tak, takkan lah ada limit..  haha.
 Raya nanti jemput lah datang rumah tapi tak ada duit raya dapat minum air sirap je. hahaha

mata aku blink..blink.. tgk duit ni... i love moneyyy!!


selamat menuju 10 ramadhan terakhir :)

3 comments:

Akito Boron said...

klau raya nnti xnak bagi duit raya, bagi kupon raya pun jadi ler...

Urzain Hussain said...

wahh..
banyaknya duit..
tapi untuk dunia bloehlah..
huhu..

[^^,]

FynazsyAcca said...

Urzain: duit memang untuk dunia, pahala untuk akhirat :)hehe

akito : kupon raya? rasenya nak buat sekarang xsempat kot .. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here