Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Saturday, August 27, 2011

Dan akhirnya, itu juga aku pilih....

semangat raya beb, semua nak beli baru... hahaha. Adatlah kan, perempuan. Rambang mata tengok semua benda. Tapi aku rasa raya kali memang agak jimat sebab aku beli pakai untuk semester baru sekali.

Jadi, mesti orang kata aku suka shopping kan? ye memang betul! anda tepat. Tapi ada hadnya. Sebenarnya aku nak cerita tentang bertapa susahnya aku shopping ni. Ingat tak ada masalah ke? Macam-macam ada wey. haha.

KASUT. Ini memang sering jadi masalah taw. Saiz kasut memang selalu tak ada sebab kaki aku besar. macam cinderella ..haha. kaki giant betullah! Elok-elok dah ngam pilih kasut, tiba-tiba tak ada saiz. waaa.... aku rase macam nak buka butik kasut sendiri, tak pun nak beli terus dari kilang, yang paling best nak berangan ialah, design sendiri then buat sendiri. Tapi macam tak je kan.. sebab aku tak reti. keh33..Kasut tumit tinggi? jangan mimpi sebab aku ni tinggi bebenor.. kan orang tak nak jalan sebelah aku.. macam mana lah nak selesaikan ye? ada idea? Dan akhirnya, itu aku pilih.... Sandal biase je.

TUDUNG. Aku suka berfesyen tapi dalam masa yang sama aku kena ikut ajaran agama juga. Menutup sepatutnya. Rasenya tahukan apa yang maksud tutup sepatutnya? tak tahu rujuk ALquran. di situ ada jawapannya, so nak cari tudung sebegitu memanglah susah. Bila dah berkenan dengan tudung tu, tetiba singkat pula, kadang-kadang jarang. waaaa...susahnya nak pilih dan mencari. Dan akhirnya, itu juga aku pilih... Tudung bawal


itu jela yang bagi masalah bila nak shopping.. yang lain tak sangat. bedal je ape yang ada...haha.. dan prinsip aku ketika shopping ni, beli dan pastikan, memang berbaloi. Jangan membazir.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here