Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Tuesday, August 23, 2011

U L A M (terbalikkannya)

Salam. Hari ini hari selasa.
Hari yang bikin gua malu beb.. sebab apa? orang sekeliling sudah kenal gua... hahhaa...
ok. Fine! hari ini sambung lagi pergi bank sebab nak tukar duit raya. Takkan beli basikal pulak kan.. hahaha..
So apa kaitan malu dengan bank? Sebab nya, aku pergi bank hari ini 2 kali berlainan masa tapi orang boleh cam muka yang comel ini lagi.. waaaa malu betul....sampai akak dekat kaunter dah perasan aku datang dua kali siap boleh cakap.."Eh, bukan ko dah datang pagi tadi ke?" ...... jengg..jeng....
Memang dari rumah dah agak, orang dekat bank mesti kata budak ini asyik pergi bank je... dah tak ada kerja lainke?
memang tak ada kerja. sebab saya kerja tolong orang saja. Fullstop.
Lepas ni jangan bagi aku pergi bank lagi... Gua sudah malu tahap gaban bebb!.. hahhaa...



p/s: tak sabar tunggu hari khamis sebab ada orang nak belanja berbuka puasa di hotel. Aku nak makan banyak-banyak ye. hahhaha :)

2 comments:

hudahassan ^^ said...

der , spe nak belanje kat hotel ?
ape ag ? taknak ajak ak ponnn !!
haha

FynazsyAcca said...

gua punya sugar daddy lah belanja beb...hahaaaa... tu la...lu jauh sgt..mcm mn nk ajak..btw dpt voucher lah dari makcik...ty lah belanja beb...hahaaaa... tu la...lu jauh sgt..mcm mn nk ajak..btw dpt voucher lah dari makcik...tu yg nak g.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here