Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Monday, May 9, 2011

be strong....





"Jangan sayang sangat kat orang nanti ia akan pergi juga"


kali ini, saya sendiri terasa...merasai perasaan apabila orang yang kita sayang...
ia pergi tinggalkan kita keseorangan....
terima kasih kepada sahabat saya yang mengingati tentang itu...

rasa sunyi sangat bila ia jauh dengan kita..
tapi ALLAH maha adil..ia gantikan kita dengan sesuatu yang lagi baik...
betul la pepatah mengatakan..
bila kita sayang sangat orang tu, ALLAH akan uji kita dengan kehilangannya...
mungkin sudah tiba masanya kita membawa haluan masing-masing..
we have our own target! so, hopefully we'll get it..

selepas kejadian itu,...
saya mula menjauhi perkataan "sayang giler kat ko"
tapi saya mulakan dengan perasaan..
i will appreciate u...
thanks for the memories beb,...
saya belajar terlalu banyak dari awak...
tentang erti kehidupan...be strong bebeh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here