Followers

Sharing is Caring.....

"Bukan siapa yang berkata tetapi apa yang dikatakan"
Hidup dan Matiku Hanya KeranaMU. Tunjukkanlah aku ke jalan syurgaMU

Thursday, May 26, 2011

Sayangi keluarga anda setiap hari !!!


satu kasih yang abadi
tiada tandingi..
engkau yang satu.....



berbekalkan tenaga orang berpuasa hari ini..
berjalan kaki sejauh satu kilometer..sambil mendengar lagu
dengan cuaca yang agak panas tapi berangin..
alhamdulillah..sampai juga ke KK1....

meniti tangga dengan peluh "exercise"
tetiba terpandang satu iklan..
eh apa ni?
















muhasabah diri..
renung-renugkan lah..
selamat beramal.....

2 comments:

little daie said...

saya syg awak! hehe...yg tu mcm mana fynaz?

^_^

NSAB said...

nad: saya tahu awk syg saya! tue yg awak tumpangkan saya nek kelisa!! hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this widget here